Krafs

Från början skulle det här ha blivit en renodlad matblogg, men med tanke på ett överflöd av matbloggar, min bristande förmåga på fotografering(inte helt omöjligt men nästintill, jag är ta mig tusan invalido i ögat för tillfället) samt a lack of energy till att sätta sig in i photoshop så...blev det något annat. Det har ju fallit ut ganska väl. Orden har flödad med ett eller annat uppehåll, kvalitéten har varierat nå så förbannat, hänger nog ihop med dagsformen. Mår jag tjyvens skriver jag som en gud och viceversa.

Sala hägrar, ögat ska undersökas, håret ska klippas, naglar ska göras, födelsedags skall förhoppningsvis firas. Planerar dessutom in ett par dagar i Stockholm och en eventuell weekend eller sista minuten. Hänger på om jag får ett pass lite snabbt sådära:)


Aaah jag får ta o göra nåt åt det här med matbloggandet, inflika det lite i allafall trots att jag är rejält trött på mat i största allmänhet. Käkade en smaskens macka igår;


Keso i botten, salami, tomat(saltad o pepprad förstås), ruccola, avokado och en liten skvätt citronjuice


Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha! men så söt du är! jag blir så otroligt glad över dina ord! de värmer, de gör att man vill blogga vidare :)



ha en underbar dag kvinna!

2011-03-09 @ 07:00:09
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Helena Ljunggren

Snygg macka :)

2011-03-12 @ 08:07:06
URL: http://www.helenaljunggren.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0