Bloggdesign

Nu orkar jag inte hålla på o pilla mer. Vet ju ändå hur det kommer att sluta. Ont i magen och förbannad. För att jag inte KAN. Då är det bara att lära sig! Men allt ska gå fort fort fort när Lisa ska lära sig. Helst bara trycka på en knapp så är man expert. Haha...har i allafall inte tappat min envishet. Kan inte säga att jag ger upp lätt. Men jag tröttnar när det inte ger med sig. Kämparglöd har jag, men vet man att det finns genvägar är jag den första att ta dem.

Hur ska jag göra för att få bort den lilla "rutan" som ligger här till vänster? Där det står Om, Yrwal, sök i bloggen och så ett gammalt foto på mig från stenåldern. Vill också ändra textstilen till tryckbokstäver. Headern behöver även komma mer åt vänster. Hjälp:-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Händer ikväll? :D kram

2011-11-09 @ 17:28:24
URL: http://stockholmtomarbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0