Ytlighetens tornado

Lite mer vinster från Tradera. Tidsfördriv nummer ett numera. Grämer mig dock över en förlorad auktion av en Peak Gortex jacka och en svart/rosa löpartröja från Craft. Men...man ska inte hänga läpp över det, jag är ju inte alls matrialistisk. Oooh nej då. Har fått sånt jävulsk dille på Tishor(läs T-shirts). Väntar med spänning på en Tisha med texten "Glöm päls, odla skägg". Dessutom går jag helt besööörk(galen) om dessa nämnda tishor är i ekologisk bomull.



Annars förgylls dagarna med ytlighet...ytlig musik utan innebörd, ytlig läsning utan mening, ytlig filmtittning med helt meningslöst innehåll(Hallpass). Förresten såg jag en intressant Afrikansk/schweizisk film i natt om en kvinna som flyttade till Afrika för att bo i bushen med sin krigarafrikan och hans klan. Måste bara googla hela internet för att försöka få tag på filmtiteln, missade början. Men Hallpass, jag blir illamående. Inte bara på budskapet filmen ger utan på han, skådisen, med penis-näsan. Dryge fanskap. Visst hade jag ett val att stänga av men jag hade inte så mycket bättre för mig. Kan vara nyttigt att se lite skit mellan varven så man därefter kan uppskatta det som är bra.

Hur ska jag stycka upp den här texten då? Allt hänger ju ihop. Jodå nu så...att...eeh...blir själv allergisk när man ska läsa något som står i en enda stor klump.


Fick förresten stående ovationer för min älggryta idag på jobbet. Tipptopp.


Trots all ytlighet lyckas jag ändå "känna in" en jävla massa känslor i praktiskt taget allt. Nu vill jag hem.

Ville egentligen bara skriva för att alla andra gör det, alla andra är ju så produktiva med fina texter eller bilder. Man får ju sån dära...vad heter det nu då...PRESTATIONS ÅNGEST;) Nääärå, men är det verkligen någon som läser? Ni är ju dåliga på att kommentera;) Appropå det så var jag tvungen att ta bort ett par kommentarer, blev så naket och avslöjat. Fast...så är ju mina texter också. Gjorde det lite i panik utifall att fel ögon skulle läsa det. Inget illa ment.




25 dagar kvar till S.A!

Kommentarer
Postat av: Katti

Ja, jag laser iaf. Tycker man kan oka pa med bilder pa bloggen :)

2011-10-24 @ 21:42:20
URL: http://omtrentiusa.blogspot.com
Postat av: Lisa

Dito Katti, alltså jag läser ju din:P

2011-10-24 @ 22:14:49
Postat av: Söderbergskan

Glöm päls-tröjan låter ju för härlig!

2011-10-25 @ 02:08:26
URL: http://soderbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0