One of those tuesdays


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2121533/yrwalsreseskildring?claim=ejvae86aquk">Följ min blogg med bloglovin</a>


Ett par ton gråsten på axlarna och en klump i halsen har följt mig troget denna dag. Lojaliteten gnager. Lojalitet suger. Lojalitet känns bra. Äkta. Men hur är det då med lojalitet mot sig själv, sin egen person, mitt JAG? Sviktande status där ja. Men den skall uppdateras så smått. Får väl läsa nån tacky själv hjälps bok.

Försöker nåt nytt, vet inte vad jag gett mig in på. Tror det har något med marknadsföring av bloggen att göra. Fast...säker är jag inte, men det är väl bara att prova:) Det fungerar ABSiLiiiiiT inte. Vet inte ens vad jag gör för fel och jag tänker inte djupforska i det vid denna sena tidpunkt.





Kirkenes om en månad eller så. Souschef!




Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Du måste blogga varje dag nu för jag älskar verkligen att läsa!

2011-03-02 @ 18:21:54
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0