Struktur med vaga konturer

En tillvaro där allt tycks sväva fritt. Vaga antydningar och obeslutsamhet. Oro och vånda. Vill verkligen slå näven i bordet, dunka huvudet i väggen och stampa foten i golvet. Res på dig från soffan och gör någonting! Låt inte latheten och bekvämligheten ta överhand! Så många saker jag vill göra, som i sin tur sätter stop för andra saker jag vill göra. Samt en hel hoper måsten.

 

Listornas Lista

  • Jag vill åka och jobba på Svalbard
  • Jag vill boka min andra Rosa buss resa, denna gång till Afrika
  • Jag vill åka till Rhodos första veckan i Juni för att gå på Alexanders dop
  • Jag vill stanna i skåne
  • Jag vill fortsätta jobba på Smygehus
  • Jag vill fortsätta jobba tillsammans med Pia och Maria
  • Jag vill ha ett fett bankkonto
  • Jag vill jobba på Måns Ols utvärdhus i Sala
  • Jag vill helst inte bo i Sala
  • Jag vill till Hässlebogården
  • Jag vill gå på RB reunion i Stockholm i slutet på mars
  • Jag vill åka till Tiveden för RB´s stora reunion, vilket redan är bokat och betalt
  • Jag vill ha ett rent och strukturerat sinne!
  • Jag vill sluta tänka på F

 

Vad fasiken ska man göra? Det är ju inte nattsvart, jag har många val och möjligheter, vilket jag borde glädjas över. Men det är väl så, har man inga valmöjligheter blir man knäpp av det och har man för många så...blir man ännu knäppare.



Fjärill vid Iguassofallen i Argentina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0