Dator HLR och andra konstateranden

Var på en liten reunion fest med mina rosa buss vänner i helgen. Oerhört trevligt, lite pannkaka av det hela när vi skulle gå ut sen bara. Ingen kamera hade jag med mig, vilket jag ångrar bittert.

Hunnit med en intervju som resulterade i jobb! Me mucho grande happy!

Våren är på väg! Trumpetfanfar! Satt på bakverandan o drack mitt morgonkaffe, härligt med lite sol som värmer.

Min laptop har fått sig ett oerhört elakt virus i sig, letar som besatt efter recovery skivorna. MINA FOTOGRAFIER! Rädda det som räddas kan i princip. Fällde faktiskt en tår när jag insåg vilket hårt arbete av dator HLR som låg framför mig.

Kollar in lite kvällskurser i fotografi. Skulle vara kul. Börjat småglo lite efter ett träningställe, sugen på att sätta igång med spinning o dans igen. Dagjobb tralalalla möjliggör äntligen att livet kan börja LEVAS! Nåja, det går ju annars också, men med minituös planering. Har förresten inte börjat jobba än, inte förren i början av April. Får vända på slantarna ett par månader till. Inte alls roligt.

Det här blev lite som en punklista, bara en massa konstateranden och uppräknande av oviktiga saker. Är egentligen inte på humör för att skriva något överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0