Initialt i den stora staden

Ey hey!

Sitter i Stockholm, både druckit the och käkat sushi med Tim, min nya kombo, som det så fint heter. Varit ute och rekognoserat inför morgondagen. vill inte stå där i sista minuten, med hjärtklapper o inte hitta. Intervju you know.

Kvinnodagen idag. Klapp på axeln och grattis till mig själv och alla andra kvinnfolk här i världen. Som Matte så fint uttryckte det, men varför ska ni ha en egen dag. Om det nu ska vara jämnställdt så ska ni ju få ha alla dagar, med oss! Om det ändå vore så...

Var till ÖB och försökte hitta mig en läslampa. Billigaste kostade 129:-. Det är dyrt i storstan.

För er som undrar så bor jag vid Hornstull ungefär. Dyrt det med. Med ack så trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0