Den vedervärdiga utmaningen!

Boredom & broke



Sinande inspiration



Platt fall & höga skratt



Karlssons klister i röva



Hade det inte varit för hunden hade jag inte tagit ett steg utanför dörren. Oh...glömde även den stegande irritationen, på i princip allt. Allt jag läser gör mig i princip deprimerad. Exempelvis Monica Alis "Köket". Herregud, jag vågar knappt gå o lägga mig, för jag VET, att jag måste läsa klart boken. Sänggående betyder oftast ett kapitel eller två innan de vackra blå stängs igen för en stunds vila. Är man så otroligt lättpåverkat att man låter en bok dra med sig en ner i träsket av självömkan? I o för sig en eloge till en författare som kan påverka sin läsare. Men ändå. Den är inte deprimerande på ett bra sätt. Tycker väldigt mycket om gråtböcker, men den här är mer åt hoppa från bron-hållet. Hittar inget inspirerande och intressanta bloggar att läsa längre. Har mina stadiga jag läser varje dag, nästan i allafall. Sen är det bara "Mina snuttiga groteska cupcakes",  "Dagens vedervärdiga outfit" och "Veckans tävling som du inte kommer att vinna" kvar.



MEN VILKEN FANTASTISK IDÉ JAG KOM PÅ NU!
Hör ni mitt hånskratt, med ursprung ändå nerifrån tårna? Fota veckans mest vedervärdiga outfit och låt mig lägga upp den här! Baka något, riktigt fult och groteskt. Jag står för tävlingen, där du inte kommer att vinna något eftersom det inte finns något pris! Are you on? Parodi på hela blogg sfären.




Kommentarer
Postat av: Mattias Göteborgaren

Ja mer Bilder på bloggen :) nu är du inne på rätt spår här snart är du större en blondinbella ;)

2012-03-13 @ 20:23:52
URL: http://www.agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0